środa, 13 maja 2015

Polskie Wnętrza - vol.5

Wizyta w kolejnym "Polskim Wnętrzu" miała miejsce na majówkę, a to co za chwilę zobaczycie Pan domu postawił własnymi ręcoma z pomocą dwóch chłopa ze wsi, po godzinach pracy na etacie w szkole. Zaczął w marcu zeszłego roku i skończył po 3 miesiącach. Także 16 czerwca szczęśliwa rodzinka mogła się wprowadzić i korzystać z uroków życia na wsi pod Opocznem :)

Magdę poznałam w dzieciństwie na koloniach. W sumie to oprócz tego, że spędziłyśmy całkiem przypadkiem te jedne wakacje i pamiętam że był to szalony wyjazd (nocne ucieczki przez okno na dyskotekę były standardem :D) to nie wiem o niej nie wiele ponieważ nie miałam z nią kontaktu od jakiś 15 lat :P

Bohaterka dzisiejszego odcinka PW czyta jednak z mężem Dawidem od dłuższego czasu EYH i wie, że Lu interesuje się tematyką urządzania. Tak więc któregoś pięknego dnia odezwała się do mnie aby pochwalić się swoim domem. Padłam z wrażenia i bez chwili namysłu zaproponowałam odwiedziny z Szarlatanem i aparatem oczywiście :D

Domek, bo jak inaczej można nazwać te urocze 64 metry, został zbudowany z drewna (konstrukcyjne to świerk, a obicie jesion), które przyjechało prosto ze Skandynawii. Dawid ocieplił je wełną mineralną, pokrył folią izolacyjną, a od środka wykończył karton gipsem. Całość włącznie z oknami, drzwiami, malowaniem, przyłączem wody i prądu oraz sosnową podłogą, wyniosła 50 TYSIĘCY! Aż nie chce się wierzyć prawda??!! O_O







Uprzedzę od razu Wasze domysły i pytania. Nie, Pan domu nie jest wyznania żydowskiego, mimo iż nad wejściem wisi tabliczka z napisem "Szalom". To tak na przekór wszystkim ;)


Do środka wchodzi się od razu do kuchni. W sumie to nie ma tu specjalnie jakiegoś przedsionka, korytarza czy przedpokoju. Zarówno Madzia jak i Dawid uważają, że to zbędne pomieszczenie i lubią otwartą przestrzeń :)






Ta część stołu nie dość, że daje możliwość powiększenia go przy okazji większej ilości gości, to ma również za jakiś czas służyć małej Emmie do zabaw z kredą :D




Wieszak made by Bibalo, lego ludziki kolekcja własna ;)


Wyspa kuchenna oraz niski regał oddzielają część jadalną od wypoczynkowej.




Stylowa kanapa na zgrabnych drewnianych nóżkach została upolowana na allegro po okazyjnej cenie.



Tak samo niechciany stary fotel, który odnowił znajomy tapicer. Zwróciliście uwagę na perskie dywany tu i w kuchni. Niesamowite jak moda szybko zatacza koło, prawda? ;)





Magda i Dawid to ciepłe i dobre persony. Mimo tego, że tak naprawdę się nie znamy otworzyli przed nami drzwi swojego domu i ugościli jakbyśmy byli rodziną albo co najmniej starymi przyjaciółmi. W każdym razie ponieważ są ogromnymi pasjonatami urządzania wnętrz i ciągle coś dłubią na swoich włościach, tematów do rozmów nie było końca! Dzięki Wam Moi Mili za te dwa dni razem, to była prawdziwa przyjemność dla nas! :)))


Nie da się ukryć, że lubią światło miejscowe? Myślę jednak, że dzięki optycznie lekkiej oprawie ich ilość nie przytłacza, a wręcz urozmaica wnętrze ;) 


Ten piękny polny krajobraz namalował Salvador Mallen Civit :)







Z salonu wchodzi się do pokoju Emmy. W przejściu stoi wąski regał ze skrzynek po warzywach, który skręcili oczywiście jego właściciele. Zaraz nad nim bardzo zgrabnie eksponują się rodzinne zdjęcia :)



Przestrzeń córeczki nie jest jeszcze do końca urządzona tak jak wyobrażają to sobie rodzice, ale półtorarocznej Emmie, która i tak większość czasu spędza z rodzicami w salonie i kuchni, więcej do szczęścia nie potrzeba ;)




Zaraz obok znajduje się łazienka, wykończona bardzo pomysłowo!



Co prawda od naszego pobytu podłoga przeszłą już metamorfozę (w całym domu została pomalowana na biało), ale mi bardzo przypadła do gustu ta w sporadyczne czarne paski. Przypomina mi klawisze fortepianu :)






Wiecie z czego są te półki? Z siedzisk szkolnych krzesełek, ale ciiiii ;D


Sypialnia Magdy i Dawida znajduje się najbliżej drzwi wejściowych. 



Lampka przy łóżku skradła me serce!




Miejsce na przechowywanie zostało sprytnie zagospodarowane tuż nad wejściem. Całkiem spory schowek na poddaszu otwiera i składa się lekko i przyjemnie jednym ruchem ręki :)


Na koniec zabiorę Was jeszcze na zewnątrz, bo ten dom zachwyca również tam!


Zresztą Marley też chciał pokazać Wam swój domek ;)





A wszystko zaczęło się od tego małego domku, który Dawid pobudował na potrzeby spędzania czasu na działce latem. Teraz służy głównie do przechowywania różnych sprzętów, ale w planie jest wykończenie go jako dodatkowy pokój dla gości :)





Miejsce na grilla i biesiadowanie przy ognisku. 


Bardzo jestem ciekawa Waszych wrażeń? Czy jesteście równie oczarowani jak ja? :D Jak do każdego wnętrza mam parę uwag, ale już przekazałam je mieszkańcom - np. nieco bardziej atrakcyjny wieszak na kurtki w wejściu i dekoracyjna zasłonka na pralkę :) Coś Was zastanwia, wpadło Wam coś w oko to pytajcie! Podpytam Magdę albo sama odpowie, bo często tu zagląda :)

Jeśli Wam również spodobała się Mała Skandynawia i doceniacie pomysłowość jej twórców, to możecie oddać na nią głos (mile widziane 5 gwiazdek) na Tooba.pl, gdzie Magda z Dawidem biorą udział w konkursie na najlepszy projekt domu :) Tam też możecie zobaczyć jak wyglądała budowa domu krok po kroku.

Liczę na Was Moi Drodzy! Do wygrania mają meble ogrodowe lub projekt ogrodu, a jak widzicie w tym temacie jest jeszcze wiele do zrobienia. Mam ogromną nadzieje, że im się uda i za rok pojadę zrobić dla Was zdjęcia ciekawie zagospodarowanej działki ;D  

Dobrego dnia!!!

LU


Pin It

92 komentarze:

  1. Super! Może i można poprawić kilka rzeczy, ale i tak ma swój urok. Widać, ze ktos tam mieszka, że toczy się życie, a nie kolejne wystylizowane wnętrze. Dla mnie na 5! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba, swietny pomysl, bardzo kreatywni wlasicciele. Widze, ze w domku jest ogrzewaie na prad, jak to sie sprawuje zima?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Calkiem niezle. A mowi to osoba ktora tam mieszka:). W najgorszych miesiacach to koszt okolo 550 miesiecznie bez oszczedzania. Pozna jesienia, wczesna zima okolo 250-300 miesiecznie. Odpada rowniez koszt ciagniecia instalacji C.o. Kupna pieca oraz opalu.

      Usuń
    2. Dziekuje za odpowiedz. Przy dobrej izolacji, a ten domek taka ma, to faktycznie wygodne jest ogrzewanie pradem i koszt nie jest Jakis wysoki. Duzym plusem tego rozwiazania jest brak kotlowni, ktora tez swoje miejsce potrzebuje no i obslugi takze. Niesamowicie mi sie podoba Wasz domek, moglabym w nim spokojnie zamieszkac. Wnetrza tak pieknie urzadzone, ze w zyciu nie powiedzialabym, ze to troche ponad 60 mkw, mi Taki metraz na staly dom spokojnie by wystarczyl. Ciekawi mnie jak duzy jest ten maly domeczek, przyszlosciowo goscinny. Jak sie dobrobimy kiedys ogrodka dzialkowego, to wlasnie taki bym chciala miec, a te drzwi dzielone cudne

      Usuń
    3. Domek ma 3.5 m x 2.5 m w srodku. Pomieści rozkładana kanape ma miejsce na garderobę lub toaletę oraz stolik składany. Przy dobrej inwencji w zupełności wystarczy jako noclegownia.

      Usuń
    4. O wlasnie o taka noclegownie mi chodzi, zeby latem na dzialeczce zostac na weekend, tylko czy talentu starczy do wybudowania takiego domeczku. Pelny podziw dla Twoich umiejetnosci budowlanych

      Usuń
  3. Świetne! Pomysłowe, urocze, funkcjonalne - prawdziwe! Dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięęęęęęęękny dom :) Jestem pod wrażeniem tego domu i samozaparcie właścicieli do jego stworzenia. Sama myślałam o budowie małego domu drewnianego, niestety nie mam jeszcze działki, a to kluczowa sprawa. Gratuluję właścicielom raz jeszcze, daliście mi wiarę, że z takim nakładem pieniędzy również da się stworzyc piękny dom rodzinny. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  5. siedzę z rozdziawioną gębą :) cudowny!!! nie mogę się napatrzeć..... wieszak z łyżek, regał i półka ze skrzynek oraz wieszaki z krzeseł mam już jakis czas z pinterestu w komputerze jako moje inspiracje do zrealizowania jak już będę mieć swój dom. Jestem oczarowana i zakochana w tym domu jak i całej przestrzeni wokół.... a taki mały domek mi się marzy jako pracownia coby nie trzeba było bałaganić w domu :) drzwi "połówki" są genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drzwi do małego domku oraz okno maz zrobił zupełnie sam:) sama byłam w szoku:) okno otwiera sie do gory:) tak po amerykańsku:) w srodku jest haczyk i mozna okno otworzyć na dowolna wysokość:) dziękujemy za ciepłe słowa:)

      Usuń
    2. w takim razie zdolny mąż :) Wasza przestrzeń jest absolutnie przepiękna w każdym metrze kwadratowym. Życzę aby pomyśle poszło Wam zagospodarowanie reszty przestrzeni :)

      Usuń
  6. Ale super! Myślałam, że takie domki i wnętrza, to tylko w zagranicznych magazynach wnętrzarskich:) Wielki szacunek dla Twórców za tyle kreatywności i własnej pracy włożonej w domek. Efekt - rewelacyjny! Najbardziej spodobały mi się meble wypoczynkowe w salonie, zagłówek z lampką w sypialni i łazienka - obłożona drewnianymi dechami. Przy okazji ciekawa jestem, co to za drewno i jak sprawdza się w łazience (gdzie się chlapie wodą, brudzi mydłem i pastą do zębów itd.;)
    Pozdrawiam,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia, aktualnie nad umywalka w łazience przymocowalismy biała blachę na szerokość umywalki i wysokość około 12 cm. Sprawdza sie super:)

      Usuń
  7. zapomniałam dodać , że też mamy kolekcję simsonów lego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w szoku, nie wiem co powiedzieć...

    Jedyne, co bym zmieniła, to metraż. Poza tym: bomba! Piękne wnętrze, z charakterem - widać miłość właścicieli i rękę do urządzania. Cu-do!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuudo. Zakochałam się w tym domku. W tym malutkim dla gości też.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry Lu,
    trafiłam do Ciebie jakiś czas temu, przyglądam się i rozpływam w marzeniach jak to będzie jak już będziemy mogli urządzać swoje wymarzone cztery kąty.

    Fantastyczne miejsce!
    Za każdym razem, gdy widzę efekt pracy własnej zastanawia mnie cennik firm budowlanych i rozterka blokowisko czy wolna przestrzeń...

    Serdecznie pozdrawiam!
    Natka

    OdpowiedzUsuń
  11. Wnętrze super urządzone, wszystko do siebie pasuje ale z zewnątrz mi się nie podoba. Przypomina mi trochę taki duży wychodek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie od razu Rzym zbudowano! Jakbyś tekst przeczytał Anonimie to byś wiedział, że domek stoi nie cały rok i ogród jest na etapie projektowania ;)

      Usuń
    2. To nie chodzi o ogród tylko o wygląd domku, wiem że tak one wyglądają i mi się po prostu nie podobają. Może gdyby daszek był na dwie strony. Ale urządzony super mimo takiej małej powierzchni.

      Usuń
    3. To już rzecz gustu :) Myślę, że forma jest dowolna, im akurat podobała się taka :)

      Usuń
  12. Ciekawe czy mają jakiś wolny pokój, bo chętnie bym u nich zamieszkała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi.... no przecież ten mały domek będzie dla gości, to się śpiesz... bo chętnych pewnie będzie więcej :)

      Usuń
  13. Wreszcie, nareszcie coś innego niż gigadomiszcza z tysiącem krużganków, spadzistych dachów, wybajerzonych tralek i wybrukowanych kostką podjazdów.

    Jest świetny, prosty, niewielki jej.... pomimo 64 metrów ileż w nim przestrzeni, ale pamiętajmy o tym, że nawet niewielki domek jest po stokroć większy niż taka sama powierzchnia w blokach.

    Podoba mi się, w naszych realiach gdzie domy buduje się na 100 pokoleń dawno już zapomniano, że niewielkie lekkie domki mogą doskonale się sprawować (pamiętam, że też domy kanadyjskie niespecjalnie cieszyły się u nas popularnością), że dom drewniany to nie tylko letniak pełen pluskiew i korników, ale to normalny dom. Ogrzewanie prądem też nie jest kosmicznie drogie, o ileż zdrowsze, bezpieczniejsze i bardziej ekologiczne.

    No po prostu jestem 1000 razy na TAK.

    Lu, to teraz rozglądajcie się za działką i machać taki dom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko fajnie ale nigdy nie uwierzę w to, że całkowity koszt to 50 tys. zł. nawet koło Opola :) remontowałem i budowałem już nie raz i takiego kosztu nie nie można osiągnąć na 60 metrach. Domek mi się podoba i bardzo ładnie urządzony, nawet z termomiksem który wart jest 4 tys, :) (czy to nie jest przypadkiem mały product placement?) podsumowując: ładne zdjęcia, piękne wnętrze, szkoda że u podstaw artykułu leży kłamstwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, człowieku małej wiary... Jesli masz chec to zapraszam do nas obejrzeć faktury:) koszt domu jest taki bo mąż budował go od początku do końca sam, prosze wejść na tooba.pl, Lu zamieściła link. Tam widac budowę krok po kroku. Wszystko robiliśmy sami, No hydraulikę robił mój tata, bo jest fachowcem w tej dziedzinie, wiec mieliśmy od niego w prezencie. Thermomix nie był wliczony w koszta domu, bo zaliczył przeprowadzkę razem z nami na nowy blat. W te 50 tys nie jest wliczone wyposażenie, tylko budowa pod klucz, czyli bryła, podłoga, ściany, okna drzwi. Nie wiem w co tu nie wierzyć. Jak wspomniałam wczesniej, zapraszam do nas...

      Usuń
    2. Nie będę się kłócić, bo nie ja dom budowałam, a to co napisałam jest oparte na tym co słyszałam i widziałam u znajomych. W każdym razie ja w to wierze i mam prawo napisać na blogu co chcę :) Ty rób jak chcesz. Co do termomiksa nawet nie wiem który to (haha), więc zdecydowanie nie jest to product placement :D Pozdro niedowiarku!

      Usuń
    3. Termomiks to ten mikser w kuchni któremu poświęciłaś pięć zdjęć. Na swoim blogu możesz pisać co chcesz, tyle że ja już go nie bede czytał bo informacje w nim są nierzetelne i powodują złudne nadzieję. A może to tylko wina ludzi którzy tam mieszkają, znam parę osób z okolic Opola i Wrocławia. Oni mają jakąś skłonność do koloryzowania.

      Usuń
    4. Jakbys czytał dokładnie to wiedziałbyś ze nie mieszkamy pod Opolem tylko pod Opocznem.... To różnica.... Nie chcesz to nie wierz. Cyfry nie kłamią....

      Usuń
    5. Jakbym wiedziała ze tyle uwagi ktoś poświeci sprzętowi który ma ponad 4 lata to usunęłabym go z blatu.... Nie sądziłam ze ktoś tak szczególnie skupi swoją uwagę na nim a nie na pracy mojego męża... Szkoda

      Usuń
    6. 5 zdjęć o których mówisz poświęcone jest całej powierzchni, a mikser stoi gdzieś tam w tle. Jeśli już jesteś takim specjalistą od product placement to powinieneś wiedzieć, że przy tego typu akcjach w poście powinna znaleźć się informacja o lokowaniu produktu, jego nazwa tudzież link oraz szczegółowe zdjęcia. A co do ludzi to proponuje jeszcze raz przeczytać wstęp, bo mieszkają pod Opocznem, a to całkiem spory kawałek od Opola i Wrocławia, o którym wspominasz ;)

      Usuń
    7. A może poświecić nawet i 50 zdjęc... Nie chcesz czytać nie czytaj, ale robisz z igły widły, jest napisane co zawiera koszt budowy. Robiąc samemu można ciąć koszty niesamowicie o czym sam się przekonałem remontując u nas. I wiem, ze można się zmieścić w tej kwocie:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Niesamowity dom, niesamowity klimat! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie. Gratuluje pomysłowości !

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zauroczona! Niespotykany styl jak na polskie warunki. Właścicielom gratuluję kreatywności i konsekwencji. Koniecznie pokaże domek mężowi, on bardzo lubi taki styl i sposób życia :) W końcu nie wiele trzeba by żyć szczęśliwie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, muszę przyznać, że jest to jedno z fajniejszych wnętrz, jakie widziałam na Twoim blogu. Bardzo mi się podoba wszystko :) Rzeczywiście koszt całości jest niewiarygodny! Bodajże niewiele mniej wydaliście na remont Waszej kawalerki ;-p, więc tym bardziej szacun :) Właściciele mają ciekawe i twórcze podejście, takie w sumie 'niepolskie'- super, że sami zbudowali sobie domek i urządzili go tak prosto, bez zadęcia i typowych, drobnomieszczańskich rozwiązań. Choć sama kupiłam 5 lat temu mieszkanie w bloku, to dziś nie wiem, czy też nie poszłabym tą drogą- zamiast kisić się w gołębniku, swój kawałek ziemi, wśród zieleni, do tego niewielki koszt + metraż wystarczający do normalnego życia. Jestem pod wrażeniem, naprawdę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny domek! Świetne pomysły, np. ten z opuszczanym blatem stołu pomalowanym farbą tablicową. Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny, urokliwy ... Bardzo mi się podoba cały domek, uwielbiam rzeczy robione samemu, a nie sklepowe "gotowce".
    Zastanawiam się tylko gdzie trzymacie ubrania ? Na zdjęciach nie widać było żadnej szafy...
    Ale generalnie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, są szafy w każdej sypialni po jednej, ale nie udało mi się ich za bardzo złapać :) Widać ich fragmenty na różnych zdjęciach, np. z lewej strony na zdjęciu z drzwiami wejściowymi i u Emmy z różowymi pudełkami na zdjęci z regalikiem ze skrzynek na warzywa i owoce ;) Pozdrawiam! PS ja też ;)

      Usuń
    2. Dokładnie, mamy po szafie w każdej sypialni. Natomiast kurtki zimowe latem, materac, namioty itp mamy na strychu do ktorego prowadzą schody na jednym ze zdjec. Spokojnie sie mieścimy.

      Usuń
  21. Cudowny dom. Podoba mi się, że właściciele dostosowali go do swoich potrzeb i możliwości. Że jest taki ich własny.
    Elewacja rzecz gustu - jednym się spodoba innym nie ale wnętrze spójne i piękne.
    Chyba jednak przekonam się do działki i domku 😊
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  22. A czy można się dowiedzieć gdzie Państwo kupili ten cudny obraz Sala Mallen? Oglądam jego strone i chyba niedowidzę możliwości zakupu. Swoją droą obraz rewelacyjnie komponuję się w Państwa domu. Pozdrawiam.A nna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaliśmy ten obraz w prezencie ślubnym od Salvadora. Dowiem sie i dam znać :)

      Usuń
    2. Właśnie kupiłam obraz od Sal Mallen :))
      Sal Mallen nie posiada sklepu on-line, bo jak mi powiedział, sprzedaje swoje obrazy zanim je zdąży umieścić na stronie. Szczerze zachęcam do kontaktu z samym artystą: sal@mallen.pro i przedstawienia mu swojego życzenia. Bezkompromisowo je spełni. Ceny nie przekraczają 999 zł. Jak dla mnie bomba! :)

      Usuń
    3. Sal Mallen still doesn't have an on-line shop because he sells everything before he can upload it. I hereby encourage everyone to contact him directly at sal@mallen.pro and order your wish :). He'll work for you without compromise, and if you like what he makes, then the prices don't pass 999 zł.

      Usuń
  23. Domek na prerii!!!Takie bylo moje pierwsze skojarzenie skradl me serce w calosci.zastanawiam sie tylko ajk wyglada po przemalowaniu podlogi na bialo,bo w tej odslonie bardzo mi sie podobala.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. ale czad! . jestem pod wrażeniem pomysłowości, umiejętności i konsekwencji właścicieli. bardzo ciekawe i oryginalne wnętrze. i takie do mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zauroczył mnie całkowicie! Genialny!!:)) Uwielbiam takich ludzi, którzy potrafią pokombinować, wziąć sprawy w swoje ręce, a następnie stworzyć takie cudo. Domek jest niezwykle klimatyczny. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dom jest czadowy. Też marzę o drewnianym domu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem zachwycona, szczególńie przestrzenią kuchenno-jadalnia-salonową :) i mam pytanie - ile to jedno pomieszczenie ma metrów?
    Właściciele, gdybyście kiedyś planowali przeprowadzkę, chętnie kupię ten Wasz domek ;) już powinnam gromadzić monety :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Całe to pomieszczenie ma 8x4,5:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczne wnętrza! Nie za bardzo rozumiem ludzi, którzy tak zajdliwie się wypowiadają, wydaje mi się, że po prostu zazdroszczą! Wybudowali za 50 tyś. to super, że zmieścili się w takim budżecie. Wiem coś o tym, bo sami wybudowaliśmy dom za nie wiarygodnie niższą kwotę, niż przewidują to standardy rynkowe, ale większość rzeczy robiliśmy sami :)
    Bardzo mi się podoba ten dom, wiele mówi o właścicielach, jaka szkoda, ze nie są moimi znajomymi :(
    Właściciele nie przejmujecie się komentarzami ! :) i raczej nie musicie się tłumaczyć, Wam się podoba i to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:))) zawsze mozemy sie zaznajomić:))))) gratuluje waszego gniazdka:) nic tak nie cieszy jak własna praca:))

      Usuń
  30. Lubie miejsca gdzie właściciele wkładają całe swoje serca siłę i umiejętności w jego budowę i urządzenie. i to takie właśnie jest.brawo dla was. Miałabym parę uwag co do wystroju ale to kwestia gustu i tego kto jak się czuje właśnie danym wnętrzu .dla mnie za duży bałagan optyczny czasami.uporzadkowalabym trochę. Ale to ja. Podoba mi się wlasnie ile rzeczy.potencjal ogromny .brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy wrażenie, ze po pomalowaniu podłogi na biało jakby sie odgracilo i pomieszczenie zyskało na przestrzeni;)

      Usuń
  31. Niskie pokłony także ode mnie. Jest naprawdę cudnie. Oczywiście kilka rzeczy zrobiłabym pod swój gust ale to szczegóły bo każdy z nas jest inny. Generalnie świetny. Ogrom pracy, mnóstwo zapału i porażający efekt. No i ta cena... Fantastycznie! Akurat jesteśmy z Mężem na etapie poszukiwania mieszkania i wzięcia na nie kredytu i przyznam, ze ten wpis nieźle namącił mi w głowie. Muszę go pokazać mojemu P jak wróci z pracy. Serdeczności dla Właścicielki bloga i Właścicieli domu.
    Pozdrawiam serdecznie
    Julia Muszyńska

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem pod wrażeniem. Dom czaruje już z zewnątrz (w życiu bym nie pomyślała, że taki kolor może mi się podobać), no i ta buda dla psa <3. Cudo. W środku bardzo oryginalnie, z pomysłem, widać, że właściciele lubią samodzielne przeróbki, u mnie nie miałby kto się tym zająć. Najsłabsza wg mnie jest galeria zdjęć w salonie - bez pomysłu, załonki jakieś krótkie i nie do końca pasujące, kolor ścian - to jasny seledyn? No i pokój Emmy, ale ja to lubię urządzać pokoje dziecięce, mogłabym ich kilka zrobić ;). Poza tym mnóstwo dodatków mnie zauroczyło, skradło moje serce i w ogóle love.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zasłonki krótkie? Które? W kuchni? Pokoj Emmy przejdzie metamorfozę, mamy juz na niego pomysł. W opisie Lu zaznaczyła ze nie jest szczytem naszych marzeń:) tam sie dopiero zacznie. A mysle ze urządzanie wnętrza to juz rzecz gustu:) każdy planuje pod siebie i jak mu sie podoba:) z miła chęcią obejrzałabym Pani projekt zagospodarowania królestwa naszej córci:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szczęka mi opadła!!!! to w Polsce? serio? ja też tak chcę mieszkać!!!!! Jeny w takim miejscu to dopiero bym odpoczęła, miód na moją duszę ;) Brawo za pomysł, wykonanie, dobór detali, jest klimat, jest serce, czuć rodzinną atmosferę, dla mnie bajka! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem fanką małych metraży i ten domek absolutnie mnie zachwyca :) I wnętrze i zewnętrze urzekające. Miętowa kanapa - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie to Państwo Właściciele urządzili. Nawet nie przypuszczałam, że taki przytulny domek istnieje w naszym kraju :) Jestem pod wrażeniem umiejętności zarówno budowlanych jak i aranżacyjnych. Widać,że ten domek żyje i jest kochany i dopieszczany przez Właścicieli :) Gratuluję odwagi,zapału i kreatywności.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj mają nosa do urządzania :) Wiele rozwiązań jest dla mnie do zapamiętania, już zapisałam sobie pomysły. Bardzo twórcze mieszkanie :) Gratuluję takich pomysłów i kreatywności!

    OdpowiedzUsuń
  38. Prześliczny ten letni domek;)
    uroczo, miło, sympatycznie ,ładnie,prześlicznie........itd....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie letni:) tzn tez, ale mieszkamy w nim od lata do lata, cały rok:) dziękujemy

      Usuń
    2. Ach ten niebieski.... Ok:)

      Usuń
  39. Cudny!!! :) Taki z klimatem, nie od linijki- lubię takie miejsca, takie domy i takie wnętrza. Coś innego niż to co mamy okazję oglądać każdego dnia :) Od razu widać, że mieszkają w nim ciekawi ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wspaniały mały domek, jestem pełna podziwu dla Pana Budowniczego i dla Magdy, która urządza z takim smakiem i lekkością:) pozdrowienia aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dzieki:) ale to 70% wkład mojego męża który siedzi w internecie i szuka i szpera:) także jemu chyba najbardziej nalezą sie oklaski:) ja tam wkład jakis mam ale troche mniejszy:)

      Usuń
  41. Piękny domek!!
    Zawsze można coś poprawiać, dodawać, ale za takie fundusze jest po prostu super! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. To jeden z najpiękniejszych domów, jakie widziałam! Z zewnątrz może wygląda skromnie, ale niestety, królują u nas pseudo dworki z kolumnami i wykuszami, a ilość pięter i powierzchni miarą bogactwa i statusu (ale do spółki z frankiem:)
    Bardzo podobają mi się małe powierzchnie i wierzę, że tyle kosztował, bo sama jestem na etapie samodzielnej budowy. Wybrałam model Mały d06, wszyscy śmieją się, że "stodółka", ale mam to gdzieś, mi się podoba. Kochani, Wasz jest piękny, jestem zachwycona pomysłowością i wykonaniem. Smutne, że ludzie takie chamskie komentarze piszą - koszty budowy nie są duże, gdy robi się coś samemu. Taki uroczy post, a padło ziarno naszego polskiego chamstwa i prostackiej zazdrości:(

    OdpowiedzUsuń
  43. Rewelacja! To jakby mieszkanie wyciągnięte na wolną przestrzeń :) a każdy wie,że ogród to dodatkowy pokój,żeby nie rzec salony ! :) Świetny pomysł, dający nadzieję dla ludzi, którzy nie chcą brać kredytu na dom-pokazujecie, że nie trzeba wiele, aby spełnić swoje marzenia. Super, super i jeszcze raz wspaniale :) Pokazałam już mężowi i teraz nie będzie miał argumentu,że dom to droga sprawa-więc może moje marzenie o nim się w końcu spełni? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. domek jest świetny i sama taki chciałabym mieć:) Gratuluję właścicielom gustu i zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  45. Super zdjęcia, ale najbardziej w oczy rzuciła mi się ta skrzynka na listy:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wspaniały domek - bez napinki, nadęcia i "po swojemu". Widać, że mieszkają w nim żywi ludzie - ze swoimi upodobaniami, ale też niedoskonałościami i przyzwyczajeniami - i to jest super. Każdy pisze, że coś by zmienił... ja z pewnością też, gdybym tam miała mieszkać ze swoimi rzeczami - to normalne.
    Ale domek jest cudny, z charakterem.

    OdpowiedzUsuń
  47. mogę prosić o namiary (@) do właścicielki tego domku? :) mam parę pytań :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam, wyżej David wspomina o kosztach ogrzewania prądem i nie są jakieś przerażające, moje pytania: czy macie taryfę G12? oraz czy nie boicie się "zimowych" problemów w dostawie prądu, jakiego rodzaju grzejników używacie?. Jak ogrzewacie wodę użytkową? Z mężem planujemy budowę domu Gozo (http://www.domtodom.pl/index.php/domy-jednorodzinne/104-domjednorodzinny-gozo) i zastanawiam się nad rodzajem ogrzewania, czy grzanie prądem miałoby sens w takim domu, przy czym w poddasze też byłoby ogrzewane? Poza tym dom macie przecudowny i bardzo inspirujący! pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taryfa calodobowa mieszkalna.
      w zeszlym roku nie bylo problemu z dostawa pradu. mamy w rezerwie piecyk naftowy w razie w.
      grzejniki konwekcyjne.
      wode ogrzewamy terma elektryczna.
      to maly domek wiec elektryczne ogrzewanie przy odpowiednik ociepleniu powinno byc ok gdyby to mial byc szkielet. jesli murowany to nie ma sensu. w szkielecie ogrzewa sie powietrze. sciany nie akumuluja ciepla. szybko wytraca cieplo ale bardzo szybko sie nagrzewa. w domach murowanych, przeciwnie. w razie pytan prosze pisac: foodavey@gmail.com

      Usuń
  49. Piękny, uroczy, inspirujący domek! I milo mi się zrobiło, że tak blisko moich rodzinnych stron (do 19 roku życia mieszkałam pod Przysucha). Szczere gratulacje dla właścicieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny i uroczy domek. Aż chce się w takim mieszkać patrząc na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wygląda to nieziemsko! bardzo przytulnie i uroczo! Podoba mi się w szczególności ten duży niebieski obraz, gdzie go kupiłaś? mam podobny styl wystroju wnętrz w moim mieszkaniu i pasowałby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten obraz to dzieło Salvadora Mallena,prywatnie chrzestny naszej Emmy. To nasz prezent slubny od Niego. Znajdziesz jego prace w sieci. Salvador Mallen Civit. Dom, a raczej jego wnetrze dzis wyglada juz zupelnie inaczej:)) prosze wpisac Drewniok ddtvn, wyskoczy link do reportazu:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Uroczy domek, bardzo mi się podoba!Gratuluję gospodarzom :-) mam pytanie jedno - bo nie widzę szaf ani garderoby, co ze wszystkimi "potrzebnymi" rzeczami, gdzie je przechowujecie? Czy nawet ubrania? Ja mam i garderobę i szafy, i ciągle mi się wydaje że miejsca za mało, chociaż zaznaczę że nie jestem typem zbieracza, na bieżąco pozbywam się niepotrzebnych rzeczy,a i tak tych rzeczy sporo zostaje, chociażby ubrania na poszczególne pory roku które wymieniam, no gdzieś je trzeba schować, buty, poza tym pościele ręczniki itp itd Jak to rozwiązaliście? Chyba że nie doczytałam i jest to domek letniskowy...? Tamara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym prosić o adres mailowy?? Podeśle zdjęcia:)

      Usuń
  54. Piękne wnętrza. Widać talent do aranżacji i projektowania wnętrz.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...