wtorek, 15 kwietnia 2014

Wielkanocne wariacje, inspiracje i pomysły - część IV

No jak tak dalej pójdzie to zamarzniemy w te święta ;) A tak serio, to wpadłyśmy na to wczoraj całkiem przypadkiem i doszłyśmy do wniosku, że nie przeżyjemy jak nie pokażemy Wam jajek w czapkach! Ktoś chętny wydziergać nam takie mycki z pomponami na święta? :D






zdjęcia i projekt The Yvestown Blog instrukcja wykonania tutaj

Jak coś to dla An różowa, a dla Lu miętowa, ktoś się podejmie? ;)

A tak serio to liczymy na ciepłe i pogodne święta, więc jutro coś bardziej wiosennego i do wykonania dla każdego. Dzisiejszą ozdobę zostawiamy utalentowanym rąsiom :)

Miłego dnia!

AN&LU
Pin It

13 komentarzy:

  1. Ja mogę wydziergać, ale chyba na następne święta:-) Chociaż w sumie teraz by sie przydały takie czapeczki-u mnie spadł śnieg:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne i śmieszne ;-)... w sam raz na rozładowanie nadętej atmosfery przy stole ;-). Buziaki i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ to słodkie!!!! Dla takich projektów mam ochotę nauczyć się dziergać! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajecznie to wygląda, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wizualnie bardzo mi sie podoba.. ale ... czapeczki kojarza mi sie z zimą.. a jajka z wielkanocą i długo wyczekiwaną wiosną.. i ja juz niechce wtedy widziec zadnych czapek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze i na czasie- u mnie w Krakowie też bardzo zimno. Może jeszcze uda mi się wydziergać podobne cudeńka. Pozdrawiam i gratuluję pomysłowości

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej,jakie urocze te czapusie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, może na przyszły rok uda mi się zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeuroczy pomysł. Wyglądają przeslicznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Są połączeniem Świąt Wielkanocnych i Bożego Narodzenia. Mam nadzieje, ze tak święta w rzeczywistości wyglądać nie będą, ale pomysł super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapeczko na jajka robię co roku, to świetna zabawa i relaks:) Wykonanie nie sprawia większego problemu i nie jest czasochłonne. To również fajny pomysł na prezent. Moja rodzina i przyjaciele mają już swoje komplety śniadaniowe.
    http://tomaszowa-chata.blogspot.com/2013/01/chwila-na-lenistwo.html

    Pozdrawiam, miłego weekendu:)
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...