poniedziałek, 4 marca 2013

Tylko jedno mi w głowie...

Na przekór przymrozkom i silnego wiatru, który zagania nas do domów, piękne słońce zachęca do otwierania okien, krzątania się w ogródkach i na balkonach. Ja również mam w tym roku swój mały kawałek do zagospodarowania, dlatego pomału przygotowuje się do jego porządkowania i wystroju...chcę już grzebać w ziemi, sadzić, podlewać, wychodzić co rano i podziwiać jak wszystko rośnie i uśmiecha się do mnie :) Mój wymarzony ogród to ogród w stylu rustykalnym, tradycyjny, w naturalnych kolorach ziemi, z glinianymi i ocynkowanymi doniczkami, bez zbędnych kolorów i wzorów (które bardzo lubię i otaczam się nimi na co dzień :). Bo według mnie w ogrodzie pierwsze skrzypce powinny grać rośliny i ich kolory. Zapraszam dzisiaj do takich właśnie szklarni, schowków, balkonów i ogrodów...















zdjęcia: Vogue, House to Home, Country Living, Pinterest, Kullabygdens keramik

Ciekawa jestem waszych wrażeń i opinii? Jak wam się podoba taki styl?
Jak widzicie swoje ogrody, właśnie tak czy może bardziej kolorowo? ;)

Udanego i wiosennego tygodnia!

Lu

Pin It

7 komentarzy:

  1. hej hej:) och uwielbiam takie ogrodowe inspiracji i marzy mi się kiedyś, aby mieć taki ogródek... uwielbiam sadzić i pielęgnować roślinki, ale te doniczkowe w domu, a co by było jakbym miała ogród! fajne są takie zaplecza:)))
    na razie pozostaje cieszyć się tym co maja moi rodzice:)
    dobrego dnia i zapraszam na wiosenną rozdawajkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mi też, ale na razie jest balkon, więc się cieszę, że chociaż to :))) Dzięki!

      Usuń
  2. Piękne inspiracje- juz tęsknię do ogrodowej pracy;)
    pozdrawiam cieplutko, prawie wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nawet bym powiedziała przepiękne, ja patrze na nie w kółko i na okrągło :))) też już chcę zacząć bawić się w ziemi :P Słoneczka!

      Usuń
  3. Zdecydowanie również mój styl ogrodowy! Świetna inspiracja ;-) A masz ogródek, czy balkon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to się cieszę, że jest nas więcej :D Dzięki, balkon, malutki, ale miejsce na dwa krzesła stolik i parę doniczek jest, więc już nie mogę doczekać się wiosny :)))

      Usuń
  4. Ja też tęsknię do wiosny w pełnej krasie! I do ziółek na parapecie, które dobrze się mi uprawia dopiero wiosną...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...