poniedziałek, 11 marca 2013

Kuchenny ogródek

W niedzielę moja kuchnia na chwilę zamieniła się w ogrodową pracownie :) Nie mogłam się powstrzymać i mimo nie sprzyjającej tego typu przedsięwzięciom pogody, udało mi się poprzesadzać kwiatki i stworzyć mini ogródek na kuchennym parapecie, który od razu poprawił mi humor i nie mogę przestać się uśmiechać gdy na niego patrzę :)
W pastelowych doniczkach wylądowały hiacynty, w wiklinowej filiżance kwitnie pięknie lawenda, a w ocynkowanej doniczce z tablicą kredową, która została zakupiona w Tiger z myślą o balkonie, zagościły tymczasowo zioła. Całość zdobią kredowe tabliczki, również z Tiger :) 










Wiosno zaklinam Cię, Wiosno proszę przyjdź :))) 
Chcę już posadzić zioła i inne kwiatki, na balkon jeszcze za wcześnie, a w mieszkanku na razie więcej miejsca niet :P

Jak wam się podoba moje dzieło? Macie takie parapetowe ogródki w kuchni? 
Jeśli tak, to zachęcam do odwiedzenia Tiger, gdzie znajdziecie dużo świetnych doniczek, tabliczek i innych akcesoriów ogrodowych :)))

Miłego dnia i całego tygodnia wam życzę :)))

Pin It

23 komentarze:

  1. Lu...przecudownie..prawdziwa wiosna już u Ciebie!i masz białą cegłę...napisz jak ją robiłaś?to płytki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, o tak, skoro ona nie chce przyjść do nas, sama ją sobie wyczarowałam :) Tak mam, pisałam o tym w tym o to poście
      http://homenjoyer.blogspot.com/2012/10/kuchnia-przed-i-po.html

      Zapraszam!
      Buźki

      Usuń
  2. świetny ogródek :)))

    kolorki cudne!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki martuchnaj, dodają energii :))

      uściski!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki Aga, gratuluje przy okazji wspaniałego sklepu! ;)

      Usuń
  4. Ty już masz wiosnę ;), a Tiger chyba nie jest sklepem internetowym, widziałam tam śliczne i niedrogie puszki, ale nie widziałam możliwości dodania do koszyka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką wstępną ;) No niestety nie :( Tylko Wawa...

      Usuń
  5. cudowny ogródek. czaruj czaruj, ja też już nie mogę się doczekać wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  6. hiacynty wyglądają cudownie w tych doniczkach - ogródek bombowy :)) a na półeczce widzę moją ulubioną szklankę i kubeczek ;) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować, oj tak wpasowały się idealnie ;) moje też, z Ikei oczywiście :))) pozdrowionka!

      Usuń
  7. o jak pięknie! jak cudnie u Ciebie:)))
    uwielbiam takie domowe sadzonki i u mnie właśnie o całej idei sadzenia roślin jutro:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie to wszystko piękne:) Fajny pomysł z tymi kredowymi tabliczkami, zwłaszcza kiedy siejemy jakąś roślinkę i z początku nie widać co to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarowne, a takie zajecie, w sensie zajmowanie sie roslinami baardzo energetyzuje :) suuper relaks,no i efekt...pachnie
    wiosna z ekranu ;)
    G.
    ps.
    sory za sms-owy tryb pisania,pisze z kompa bez znakow zmiekczajacych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny ogrodek sobie stworzylas:-) Moje kwiatki juz przekwitly ale szykuje sie juz na ukwiecenie mojego balkonu:-)
    Pozdrowienia,
    O.

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba i ja na poprawea nastroju pobawię sie roslinkami...uzyskałaś śliczny wiosenny ogródek...ps...to raczej nie lawenda to wrzos:)))pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny ten ogródek, niestety sklepu tiger nie ma w Gdańsku, a szkoda bo mają tam wiele ciekawych rzeczy. U ciebie wpadły mi w oko te pastelowe doniczki-kubeczki, czy to też z tego sklepy?

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniały blog i świetne fotografie! masz talent! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny i praktyczny pomysł! Super blog! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. wiedze ze nie tylko ja jestem fanka gadzetów z tiger-a :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...