poniedziałek, 18 lutego 2013

Na słodko

Nie pamiętam już nawet kiedy i gdzie trafiłam na Mia Blanche Keramik, ale od tamtej pory nie mogę się z nią rozstać. Zaglądam na jej stronę, funpage i do sklepu, na okrągło i bez przerwy. I chociaż tak na prawdę dużo na rynku pastelowych garnuszków, kubeczków i miseczek, to te przypadły mi do gustu najbardziej! Niepowtarzalne kształty, piękne kolory i subtelne detale, sprawiają, że nie mogę oderwać od nich oczu. Marzy mi się taki zestaw turkusowych miseczek, kubeczków i talerzyków z konikiem :) Myślę, że po obejrzeniu tych zdjęć, również dołączycie do fanów szwedzkiej artystki, która by the way razem z dwoma koleżankami, prowadzi kursy ceramiki w swoim uroczym butiku w Stockholmie :) Ah gdybym mogła kiedyś uczestniczyć w tworzeniu czegoś tak wyjątkowego... 













Przyjemnego tygodnia! :)))

Lu

Pin It

9 komentarzy:

  1. niesamowite! przepiękne! fantastyczne! zakochałam się i idę dowiedzieć się więcej:)
    dobrego tygodni Lu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) musze pobuszować po tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. co za dawka przyjemnych pasteli w poniedziałek :)
    masz racje dużo u nas na rynku, ale takich nie ma, podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudności, pokazałaś. Rzeczywiście takich jeszcze nie widziałam, te są przepiękne. Idę jeszcze popatrzeć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cuda!!! :)
    pastelowe LOVE po prostu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pastele śliczne, na wiosnę w sam raz, miłego dnia i całego tygodnia . Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. och też mi się podoba i wzdycham do niej:))
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam
    ja również uwielbiam tą ceramikę z konikiem, szczególnie w kolorze niebieskim...
    pozdrawiam
    Aga :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...