sobota, 22 grudnia 2012

Zima :)

Dzisiaj pierwszy dzień kalendarzowej zimy, trzeba było więc zmienić jesienny napis nad sofą :) 
Poprzedni w pastelach, ten bardziej szaro-czerwono-niebieski. Chciałam aby był pod kolor znalezionych bombek i ozdób choinkowych. Kupienie taśm w tej kolorystyce wcale nie było łatwe i nie do końca mi się udało, ale mimo to efekt końcowy bardzo mi się podoba ;P Głównie ze względu na gwiazdki, wśród których znalazła się ta zeszłoroczna z gałązek :)))







Ubrane badyle stoją już w gąsiorach, jutro wystąpią przed wami w całej okazałości, tymczasem lecę pakować prezenty i podglądać wasze świąteczne dokonania ;)))

Miłego wieczoru :)))
Pin It

3 komentarze:

  1. hej...ale wesolutko i kolorowo...poprawia nastrój w te pochmurne bezśnieżne dni. Pozdrowionka Gosia z Homefocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ja się zawsze uśmiecham jak na niego patrze :) Pozdrowionka!

      Usuń
  2. też się przymierzałam do ozdobienia ściany świątecznymi napisami z taśmy ale zapału mi zabrakło ...:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...